Whatsapp ikon

İade Ve Değişim

Online siparişimdeki ürün ya da ürünleri nasıl iade edebilirim?

Online alışverişlerinizi siteye üye olarak gerçekleştirdiyseniz;

1.     “Hesabım” alanında yer alan “Siparişlerim” listesinden iade etmek istediğiniz siparişinizi seçiniz.

2.     “Sipariş Detayı” sayfasından “ İade Talebi” butonuna basınız.

3.     Ekranda çıkan iade kodu ile birlikte ücretsiz olarak Yurtiçi Kargo ile iade gönderiminizi tamamlayınız.

İade kodu geçerlilik süresi 14 gündür.

 

ÜYELİKSİZ siparişlerimi nasıl iade edebilirim?

Üye olmadan oluşturmuş olduğunuz siparişinizi aşağıda ki adımları takip ederek iade edebilirsiniz.

YARDIM > SİPARİŞ TAKİBİ > SİPARİŞ NUMARASI ve E-POSTA > İADE TALEBİ

Buraya tıklayarak iade işleminizi başlatabilirsiniz. 

Online siparişimdeki ürünleri kaç gün içinde iade edebilirim?

Eğer sipariş ettiğiniz ürün/ürünleri iade etmek istiyorsanız siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz.

 

Siparişimdeki ürün ya da ürünleri iade ederken herhangi bir ücret ödemem gerekiyor mu?

İade kargonuzu tarafımıza gönderirken kargo ücreti ödenmemektedir. Ancak tarafınıza gönderim gerçekleştirirken ödemiş olduğunuz kargo ücretinin iadesi taşımacılık bedeli ödendiği için iadesi sağlanmamaktadır. Ürünün ücret iadesi bankanıza iade edilmektedir.

 

İade ettiğim ürün ya da ürünlerin geri ödemesi ne zaman gerçekleşecek?

Kargonuz bize teslim edildikten sonra gönderimi sağlanan ürünlerin iade politikamıza uygunluğu incelenir. Ürünlerin iadeye uygun olması durumunda, bankanıza bağlı olarak 4-7 iş günü içerisinde ücret iadeniz tarafınıza iletilir.

İade işleminiz onaylandığında, iade edilen ürün tutarı, ödemeyi gerçekleştirmiş olduğunuz kredi kartına/ATM (debit) kartına 4-7 iş günü içerisinde aktarılacaktır.

*Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız, bankanızın çalışma prensiplerine göre kredi kartı ekstrenize yansıtılacaktır.

*Taksitli yapılan alışverişlerde iade tutarı bankanızın prosedürüne göre taksitli bir şekilde yapılmaktadır.


 

İade süresince herhangi bir sorun yaşamanız halinde iletişim formumuzu doldurabilir, [email protected] adresine e-mail gönderebilir veya 0850 470 71 72 numaralı Müşteri Destek hattımızdan bizleri arayarak, hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında bilgi alabilirsiniz.

 

Siparişimdeki ürünleri hangi şartlarda iade edebilirim?/ İade İşlemi Yaparken Nelere Dikkat Edilmelidir?

Siparişinizdeki ürün ya da ürünleri iade etmek için aşağıdaki şartların sağlanması gerekmektedir. Aksi takdirde iade talebiniz kabul edilmeyecektir.

  •  İadenizi 14 iş günü içinde gerçekleştirmeniz gerekmektedir.
  •  Ürün/ürünlerin kullanılmamış, her hangi bir şekilde yıkanmamış, zarar görmemiş olması gerekmektedir.
  •  Ürün/ürünlerin etiketleri ürün üzerinde ve zarar görmemiş durumda olmalıdır.
  •  İade gönderimi yaparken faturanız ile beraber gönderim sağlamalısınız.

 

  • İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri tek paket halinde göndermeniz gerekmektedir. Aksi halde ikinci paketten taşımacılık ücretiniz kesilecektir.
  •  Hijyen politikamız nedeniyle iç çamaşırı/body, mayo/bikini ve küpe vb. gibi aksesuarlar iade alınmamaktadır.

Nasıl Değiştirilir?

Online alışverişlerde değişim opsiyonumuz bulunmamaktadır. Dilerseniz 14 gün içerisinde ürünü iade edebilir, tekrardan size uygun şekilde sipariş oluşturabilirsiniz.

İnternet mağazanızdan aldığım ürün ya da ürünleri mağazalarınıza iade edebilir miyim?

Online mağaza aracılığı ile yapmış olduğunuz alışverişlerinizi sadece online olarak iade edebilirsiniz. Ancak iade etmek istediğiniz ürünü ödenen bedel üzerinden mağazalarımızdan farklı bir ürünle değişim işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişimdeki ürün ya da ürünleri iade ederken herhangi bir ücret ödemem gerekiyor mu?

Siparişinizdeki ürün ya da ürünleri gönderim kodu veya anlaşmalı kargo firması ile gönderim sağladığınız takdirde ÜCRETSİZ olarak iade hakkınızdan yararlanabilirsiniz. Aksi halde karşı ödemeli olarak bize gönderdiğiniz ürünlerinizden kargo bedeli kesilecektir.

Dikkat!

2000 TL ve üzeri alışverişlerde geçerli olan ücretsiz kargo kampanyasından yararlanmışsanız ve iade işlemi sonrasında sepette kalan ürünleriniz kampanya koşulunu sağlamıyorsa iade etmiş olduğunuz ürünlerden taşımacılık bedeli kesilecektir.