Online siparişimdeki ürün ya da ürünleri nasıl iade edebilirim?

    Siparişinizle birlikte size yollanan faturanın iade bölümünde formu doldurun. İade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri 284268303 numaralı Yurtiçi Kargo kodu ile veya ORTA MAH TOPKAPI MALTEPE CAD NO:6 İÇ BİNA NO:1 SİLKAR PLAZA -2  BAYRAMPAŞA/İSTANBUL adresi ile ÜCRETSİZ olarak gönderebilirsiniz. 

    Değişim Nasıl Yapabilirim ?

    Değişim yapmak istediğiniz ürünün kodunu, bedenini ve rengini faturanızın ön kısmında belirterek bize gönderebilirsiniz. Kargonuz bize ulaştıktan sonra 4 iş günü içinde değişimi yapılır ve tarafınıza bilgilendirme mesajı gönderilir.

    Online siparişimdeki ürünleri kaç gün içinde iade edebilirim?

    Eğer sipariş ettiğiniz ürün/ürünlerden memnun kalmadıysanız, ürün/ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

    İade ettiğim ürün ya da ürünlerin geri ödemesi ne zaman gerçekleşecek?

    Depomuza ulaşan ürünlerin iade politikamıza uygunluğu incelenir. Ürünlerin iadeye uygun olması durumunda, en geç 5-7 iş günü içerisinde para iadeniz gerçekleştirilir.

    İptal işleminiz tarafımızca onaylandığında, iptal edilen ürün tutarı, 1-5 iş günü içerisinde ödemeyi gerçekleştirmiş olduğunuz kredi kartına/ATM (debit) kartına iade edilmek üzere bankanıza bildirilecektir. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız, bankanız tarafından alınan bu bilgi, bankanın çalışma prensiplerine göre kredi kartı ekstrenize yansıtılacaktır. Taksitli yapılan işlemlerde bazı bankalarda geri ödemeler taksitli bir şekilde yapılmaktadır. Eğer ATM (debit) kartı, Havale/EFT veya Kapıda Nakit Ödeme ile ödeme yaptıysanız iade tutarı bankanız tarafından ilgili hesaba min 5-7 iş günü içerisinde aktarılacaktır.

    İade ödemesi aşamasında herhangi bir sorun yaşamanız halinde iletişim formumuzu doldurabilir, musterihizmetleri@bsl.com.tr adresine e-mail gönderebilir veya 0850 470 56 56 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi, hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında arayarak bilgi alabilirsiniz.

    • İPUCU •

    Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

    Siparişimdeki ürünleri hangi şartlarda iade edebilirim ?

    Siparişinizdeki ürün ya da ürünleri iade etmek için aşağıdaki şartların sağlanması gerekmektedir. Aksi takdirde iade talebiniz kabul edilmeyecektir.

    • İadenizi 15 gün içinde gerçekleştirmeniz gerekmektedir.
    • Ürün/ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir.
    • Ürün/ürünlerin etiketleri kesinlikle ürün üzerinde ve zarar görmemiş durumda olmalıdır.
    • Ayakkabılar kesinlikle dışarıda giyilmemiş olmalı, herhangi bir kir izi ya da yıpranma olmamalıdır.
    • Hijyen politikamız nedeniyle iç çamaşırı/body, mayo/bikini ve küpe vb. gibi aksesuarlar kesinlikle iade alınmamaktadır.

    İnternet mağazalarınızdan aldığım ürünleri mağazalarınızdan değiştirebilir miyim ?

    İnternet mağazamızdan aldığınız ürünlerin değişimini, 15 gün içerisinde faturası  ile birlikte fatura tutarı üzerinden mağazalarımızdan değişim yapabilirsiniz.

    İnternet mağazanızdan aldığım ürün ya da ürünleri mağazalarınıza iade edebilir miyim?

    İnternet mağazamızdan aldığınız ürün/ürünleri sadece internet mağazamıza, Yurtiçi Kargo yoluyla ücretsiz olarak iade edebilirsiniz. İnternet mağazamızdan aldığınız ürünler için mağazalarımızda iade işlemi yapılamamakta, ödediği bedel üzerinden değişim yapılmaktadır.

    Siparişimdeki ürün ya da ürünleri iade ederken herhangi bir ücret ödemem gerekiyor mu?

    Siparişinizdeki ürün ya da ürünleri 284268303 numaralı Yurtiçi Kargo kodu ile veya ORTA MAH TOPKAPI MALTEPE CAD NO:6 İÇ BİNA NO:1 SİLKAR PLAZA -2 BODRUM BAYRAMPAŞA İSTANBUL adresi ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.